Na podstawie treści Uchwały Zarządu PZPN o członkostwie (załącznik – wyciąg z uchwały)
– w przypadku zmian m.in: w składzie osób zarządu, adresu siedziby, adresu mailowego, konta bankowego – klub musi przesyłać każdorazowo aktualizację danych do LZPN.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Właściwe załączniki/aktualizacja danych poniżej.
Załącznik – AKTUALIZACJA danych klubu – POBIERZ DOC/POBIERZ PDF
Załącznik – aktualny e-mail klubu – POBIERZ DOC/POBIERZ PDF
Załącznik – RODO – POBIERZ DOC/POBIERZ PDF
Wyciąg z uchwały Zarządu PZPN o członkostwie – POBIERZ
UWAGA
Wszelkie inne zmiany w klubie, jak zmiany formy prawnej w funkcjonowaniu klubu, zmiana nazwy, przekazaniu, przyjęciu sekcji wymagają zgody Zarządu LZPN, a w przypadku klubów, których pierwsze drużyny uczestniczą w rozgrywkach męskich: III, II, I ligi i Ekstraklasy oraz drużyn żeńskich – III, II, I ligi i Ekstraligi wymagają zgody Zarządu PZPN poprzez rekomendację z LZPN.
Uchwale Zarządu PZPN o członkostwie – POBIERZ
Szczegóły – załączniki w informacji na stronie LZPN i Oddziałów LZPN,
– https://lzpn.pl/uchwala-o-czlonkostwie-aktualizacja-nowy-klub-zmiana-nazwy-przekazanie-sekcji-inne/